Starego nowe początki..

20:51:00

Witajcie Kochani :) Nareszcie! Po baaardzo długiej przerwie i wielu obietnicach o systematyczności czas się za siebie wziąć! Wielokrotnie zabierałam się żeby coś skrobnąć, zrobić zdjęcie, popracować nad wyglądem bloga.. ale zawsze było coś ważniejszego.. albo jakiś nowy projekt do wykonania, interesujący przepis do sprawdzenia...albo po prostu nieustanny niedobór czasu, z powodu którego moja doba jest zawsze zbyt krótka... jednym słowem - no nie popisałam się :)


Chociaż ten blog ma już jakieś 3 lata, to chyba właśnie ten post będzie można uznać za właściwy, nowy początek mojej przygody z blogowaniem.. Jestem z natury osobą dość kapryśną i niezdecydowaną jeśli chodzi o projekty. Zawsze znajdę coś co można poprawić, dopracować, zmienić.. w moim przypadku to tak, jak nie kończący się remont.. inną kwestią jest to, że szybko się nudzę pewnymi rzeczami i wtedy znowu zaczynam kombinować i zmieniać.. więc jeszcze nie raz zobaczycie tu wędrujące strony, skaczące obrazki i inne cuda na kiju :)


Pierwotnie blog ten miał być dopełnieniem mojego sklepu.. chciałam pokazywać Wam ciekawe projekty, kulisy powstawania moich produktów, itp.. Szybko jednak okazało się, że zbyt wiele rzeczy mnie interesuje, za dużo dookoła się dzieje i czasu na moje drobne pasje jest w rzeczywistości niewiele.. dlatego postanowiłam podzielić się z Wami nie tylko moimi rękodzielniczymi wyrobami, lecz również  zamiłowaniem do podróży, zwiedzania oraz, z racji mojego wykształcenia, zamiłowaniem do folkloru, wierzeń, zwyczajów i tradycji.. Mam nadzieję, że w odpowiednich zakładkach każdy z Was znajdzie coś dla siebie :)


Zapraszam.. :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts

Łączna liczba wyświetleń